Mijn blog is verhuisd!

bar-creatief----verhuisd-merkje

Het is zover! Nu ik zelf ook een soort van verhuis, dacht ik dan moet mijn blog ook maar mee verhuizen. Vanaf nu kan je mijn blog vinden op www.marissatells.nl!

Jep. Ik heb nu dus een echte eigen site. Het was wel een heel werkje om helemaal uit te zoeken hoe het allemaal precies werkte (vooral voor zo’n technobeet als ik), maar het is gelukt! Mijn blog staat nu op mijn eigen website, maar dan wel met een nieuwe lay-out. Die zal overigens nog wel een paar keer gaan veranderen.

Ik weet trouwens niet hoe het zit met de toekomst van deze blog en mijn WordPress volgers (daar kon ik dan weer niet achter komen), maar dat zullen we snel genoeg zien. Al mijn berichten zullen in ieder geval de eerste weken op beide websites komen, totdat ik heb uitgevonden hoe ik alles het beste kan doen.

Het zou leuk zijn als je een kijkje zou komen nemen op marissatells.nl en misschien zo enthousiast zou worden dat je me wilt volgen op een van de volgopties.

Liefs,

Marissa

 

 

 

2 thoughts on “Mijn blog is verhuisd!

Geef een reactie

