De lange, warme zomer TAG

Vandaag is het officieel zomer! Aan het weer is het misschien niet echt te zien, maar om toch even in de zomerstemming te komen heb ik hier weer eens een TAG die ik op het internet gevonden heb. Als jij ook een blog hebt kan je de vragen overnemen en zelf de TAG maken.

f00cf7e8f266ba517b0d8276fb886b41

Het is warm, de zon schijnt, je zit op een terrasje, wat drink je?

Tja, dat ligt maar net aan waar ik zin in heb. Meestal is dat cola of sinas met veel ijsblokjes. Dat vind ik altijd wel verfrissend.

Stel je voor: een heerlijke lange warme zomeravond, wat doe je dan het liefst?

Dan zou ik het liefst gaan zwemmen op het strand (Ik hou van zwemmen in de avond, als het water warm is in ieder geval) en daarna opwarmen bij een kampvuurtje: De ultieme zomeravond.

Ontbijt: binnen of buiten?

Buiten! Of de zon nou schijnt of het regent, ik eet zolang het warm is mijn ontbijt bijna altijd buiten. Thuis hebben we een afdakje, waardoor ik dus ook met regen buiten kan ontbijten. Ik vind de ochtenden buiten altijd zo lekker rustgevend.

Een lange broek, een zwierig jurkje of een jumpsuit, wat draag jij het liefst met dit weer?

Meestal draag ik met warm weer een shortje met een topje en soms een jurkje. Jurkjes vind ik vooral handig wanneer je naar het strand gaat of gaat zonnen. Dan kan je je kleding zo uittrekken.

close up shut of marshmallows and stawberries on the grill

Wat ligt er voor jou op de barbecue?

Hamburger/frikandel en kip. Met al het andere vlees kan je met niet heel blij maken. Tenzij het gehaktballetjes zijn.

Let’s talk nailpolish! Welke kleur draag je nu het liefst? Op je vingers of op je tenen? Beide de zelfde kleur of hoeft het niet te matchen?

Omdat ik werk doe waarbij ik geen nagellak kan dragen, draag ik niet heel vaak nagellak. Wanneer ik een tijdje niet werk doe ik meestal wel een nagellakje op en in de zomer is dit meestal een roodachtig of licht kleurtje. Mijn tenen lak ik heel soms en die kleur hoeft van mij niet te matchen met mijn vingers.

e1444b795b523c28c4c107f4924d1262

Je staat bij je favoriete ijssalon, even tijd voor wat verkoeling. Wat bestel jij?

Ik neem me altijd voor om andere smaken te proberen, maar toch bestel ik meestal een van deze vier: (Water)meloen,  witte chocolade, marshmallow of cookies.

Strand, zwembad, of je eigen achtertuin?

Strand en achtertuin liever dan zwembad. Ik lig liever in mijn achtertuin als het iets koeler is en liever op het strand als het erg warm is. Het zwembad vind ik ook wel prima, maar als ik zou moeten kiezen tussen het strand en het zwembad kies ik strand.

Je ligt te slapen en dan ineens hoor je het: een MUG. Deel nu je beste anti-muggen-tip.

Pak een laken, wikkel het helemaal om je heen, probeer de mug en de hitte te negeren en ook het feit dat je de hele nacht niet gaat slapen…

Let the summer begin!

Liefs,

Marissa

 

 

Geef een reactie

