Examenuitslag | Wat nu?

geslaagdjaneegeslaagdja

Vandaag was het dan de dag. De dag dat de uitslag van de examens bekend gemaakt zouden worden. Geslaagd, herkansing of gezakt, dat kon de uitslag zijn. Eigenlijk had ik al mijn examens al wel nagekeken en wist ik met het zien van de normen vanochtend dat het wel heel verkeerd moest gaan wilde ik nog eens zakken, maar toch ga je je ineens afvragen, heb ik mijn punten wel goed geteld? Toen ik om vier uur vanmiddag nog niet gebeld was wist ik het zeker. IK BEN GESLAAGD!

Ik ben ZO blij en toen ik mijn gevoel wilde beschrijven kwam gelijk deze scene van Aladdin in me op:

tumblr_na677heeVa1tyyi56o7_500tumblr_na6aqmHTSu1tehd89o2_500tumblr_lr6gi3ix4g1qm6oc3o1_500

En dan met nadruk op het laatste, want ja! Nu ik geslaagd ben betekent dat ook dat ik écht naar Australië ga! Echt wat?! Eigenlijk vind ik het nog steeds onwerkelijk voelen dat ik in oktober in het vliegtuig stap en naar de andere kant van de wereld vertrek, maar ik voel me zo blij als ik denk dat het wél echt is. Nu ik deze zekerheid heb, kan ik me ook bezig gaan houden met de voorbereidingen. Zo moest ik nog mijn visum aanvragen, mijn zorg- en reisverzekeringen regelen en alle andere dingen die erbij komen kijken.

laptopkaart.jpg

I’M FREE! Ik heb vanaf nu alle vrijheid te doen wat ik wil doen en van die tijd ga ik lekker genieten. Over vier maanden zit ik er! Stay tuned!

Liefs,

Marissa

 

2 thoughts on “Examenuitslag | Wat nu?

  1. Het is echt heel leuk om je blog te lezen!
    En dat van Aladin is super leuk gevonden top hoor! ! Succes met de laatste voorbereidingen voor Australië. Netty

    Like

Geef een reactie

