Stedentrip naar Praag in een filmpje

Een filmpje geeft vaak net iets meer beeld dan alleen tekst met een plaatje. Omdat ik het eigenlijk best leuk vind om filmpjes te maken, maar nooit beeldmateriaal heb, dacht ik dus dat ik wel een filmpje kon maken van Praag. Bij deze dus een kort filmpje over een aantal dingen die we in Praag gedaan hebben.

Hierbij maak ik, zoals je ziet, gelijk reclame voor WeVideo. Dat was eigenlijk niet de bedoeling, maar helaas lukte me het niet de betaalde versie te krijgen. Dat is dus de verklaring voor het watermerk.

Binnenkort komt ook het filmpje van Londen online. Dan kan ik dus opnieuw weer even oefenen met het maken van een filmpje. Hopelijk is het leuk om zo alles eventjes te zien.

Liefs,

Marissa

 

 

3 thoughts on “Stedentrip naar Praag in een filmpje

Geef een reactie

