Mijn nieuwe kledingkast (Primark, Bershka, H&M)

winkel praag
De Mango in Praag die ik heel mooi vond

De laatste twee weken heb ik nogal wat gewinkeld. De eerste keer omdat ik wat nieuwe zomerkleding nodig had, de tweede keer omdat ik in Praag een paar leuke dingetjes zag en de derde keer omdat het in Londen een beetje te koud was om al mijn nieuwe zomerkleding te dragen en ik dus maar een iets warmer truitje moest kopen. Uiteindelijk heb ik die niet meer hoeven dragen, omdat het weer daarna iets meer meewerkte, maar toch ben ik blij dat ik hem gekocht heb. Hieronder laat ik zien wat ik in totaal allemaal gekocht heb.

Primark (Nederland)

gekocht primark

Streepjes blouse met opgerolde mouwen || €13,-

Zwart topje met kant || €6,-

Wit topje met print en V-hals || €8,-

Zwarte pantalon met print || €13,-

Leren sandalen || €19,-

Make-uptasje || €4,-


Bershka en H&M (Praag)

gekocht in praag

Oversized spijkerjas |Bershka| €25,-

Roestkleurig t-shirt met V-hals |Bershka| €7,50 (205 CZK)

Veter topje |H&M| €10,-


Primark (Londen)

gekocht in londen

Turtleneck truitje || €10,25 (£8,-)

Voor de komende tijd ben ik dus wel eventjes blut (Yup, ook al is het allemaal budget), maar daarentegen heb ik nu wel weer wat leuke nieuwe kleding om de zomer mee door te komen.

Liefs,

Marissa

2 thoughts on “Mijn nieuwe kledingkast (Primark, Bershka, H&M)

Geef een reactie

