Mijn vliegticket naar Australië

118

Onlangs kreeg ik de bevestiging dat mijn vliegticket naar Australië definitief geboekt is. Nu is het natuurlijk al bekend dat Australië hier ver vandaan ligt en dat je dus ook lang moet reizen om er te kunnen komen, maar dat mijn ticket zo’n lijst van vluchten zou zijn had ik niet helemaal verwacht.

mijn ticketNaast dat dit de langste vlucht zal zijn die ik waarschijnlijk ooit zal maken (23 uur!) is dit ook gelijk een vlucht met heel wat tussenstops. In totaal doe ik er 2,5 dag over om te komen! Niet heel erg, want gelukkig heb ik in Singapore een tussenstop van ongeveer 24 uur en heb ik daar dus tijd om even goed te slapen in een hotelbed en om weer wat beweging te krijgen wanneer we een stadstour gaan doen. Bovendien denk ik dat een vlucht van 23 uur altijd beter is wanneer het in delen wordt gedaan. Van een hele dag in een vliegtuig zitten zal je ook niet heel blij worden. Daarnaast kan ik ook weer zeggen dat ik in Dubai en Singapore ben geweest. (Ook al zal ik in Dubai niet veel meer dan alleen het vliegveld zien, maar alsnog.)

Maar oké. Laten we eerst maar beginnen bij de allereerste vlucht, want die gaat zondag namelijk naar Praag. Een leuk reisje om mee te beginnen.

Liefs,

Marissa

 

 

One thought on “Mijn vliegticket naar Australië

Geef een reactie

