Het begin van mijn ‘zomervakantie’ is nabij

Nog één examen en dan heb ik het gehad: Dan zit mijn schoolcarrière er op. Tenminste, als alle normeringen die nog moeten komen een beetje in mijn voordeel werken. Ik denk namelijk dat ik geslaagd ben, maar je kan het nooit zeker weten. Wie weet zit ik volgend jaar wel helemaal niet in Australië, maar moet ik nog een keer het hele examenjaar-riedeltje volgen. Maar oké, dan zou het allemaal wel heel verkeerd moeten lopen. Hoe dan ook, geslaagd of niet geslaagd, met dit schooljaar ben ik klaar en in principe kan ik dus zeggen dat mijn zomervakantie begint. Daarentegen zal mijn zomervakantie ook snel eindigen, want juli, augustus en de helft van september vul ik met werk. Dan gelukkig wel ‘vakantie’werk en dat woord maakt het al beter.

Woensdag is mijn laatste examen, namelijk Frans, en gelijk daarna volgen de vakanties. Zondag vliegen ik en mijn vriendinnen naar Praag en donderdag vertrekt al de bus richting Londen. De vier weken daarna zijn mijn laatste weekjes in Nederland en daarna vertrek ik met de trein naar de Ardennen.

Nu ik dus bijna zomervakantie heb, heb ik dus ook veel tijd om te bloggen en dat ga ik zeker ook doen. Ik heb de hele tijd uit gekeken naar het moment dat ik veel tijd voor bloggen over heb en om dan al mijn nieuwe blogideetjes  uit te werken. Er zijn geen vaste dagen waarop ik zal bloggen, maar ik zal wel meerdere keren in de weken een blogpost posten (in plaats van één keer in de week). Voor alle duidelijkheid post ik niet alleen persoonlijke verhalen, maar ook lifestyle- en reisberichten, zoals jullie waarschijnlijk al gemerkt hebben. Dat is dus wat je qua posts kunt verwachten.

eaa9280c18a51c0628e72d44ad8e702f

 

Vakantie en bloggen. Ik heb er zin in.

Liefs,

Marissa

 

 

 

 

Geef een reactie

