25 Questions Tag

Het leek me wel eens leuk om een tag te doen en daarom heb ik dit opgezocht: De 25 Questions Tag. In deze blogpost beantwoord ik dus 25 random vragen, in het geval dat jullie deze vragen graag van mij zouden willen weten.

Bestand_000 (4)

1. Heb je huisdieren?

Ik heb een grappige luie pluizige (semi-bos)kat, genaamd Mieuw, die het liefst de hele dag slaapt en zo af en toe op je schoot komt liggen als hij zin heeft.

2. Noem 3 dingen die het dichtstbij je zijn

Mijn laptop (natuurlijk), het handboek van Travel Active (dat ik gepakt heb om alle dingetjes rondom verzekeringen in het buitenland uit te zoeken) en een kussen.

3. Hoe is het weer nu?

Grijs. Bewolkt. Eigenlijk zoals het weer 9 van de 10 dagen in Nederland is.

4. Rij je? En zo ja, heb je wel eens een ongeluk gehad?

Nee. Ik heb nog geen geld om te beginnen met rijlessen. Als je spaart moet je soms prioriteiten stellen.

5. Hoe laat was je vanochtend wakker?

Half 9, want school begon vandaag pas om 10 uur. (Wat eigenlijk vroeg genoeg is)

6. Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?

Gisteravond.

or_escape-plan-2013-movie-wallpaper-1440x900

7. Wat is de laatste film die je hebt gezien?

Escape plan. Een film over een man die pro is in het ontsnappen uit gevangenissen en daarom in de strengst beveiligde gevangenis ooit geplaatst wordt. Hoewel ik de film niet heel aandachtig bekeken heb, vond ik het wel een leuke film.

8. Wat staat er in je laatste smsje?

Ik citeer: “Jaa, over Rembrandt geloof ik.”

9. Wat is je ringtone?

Ik denk dat ik de standaard iPhone ringtone heb. Eigenlijk heb ik mijn mobiel altijd op stil staan dus als ik gebeld word hoor ik nooit de ringtone en heb ik dus meestal ook nooit door dat ik gebeld word.

DSC01181

10. Ben je wel eens in een ander land geweest?

Ik ben in België, Duitsland, Frankrijk, Engeland, Spanje, Tsjechië en Moldavië geweest. Dit jaar ga ik naar (waarschijnlijk) Praag, Londen, België en Australië.

11. Hou je van sushi?

Geen idee. Ik heb namelijk nog nooit ‘echte’ sushi gehad. De enige sushi die ik ooit gegeten heb was van de Albert Heijn, maar dat mocht ik toen niet als ‘echte’ sushi beschouwen. Die sushi vond ik trouwens wel redelijk.

12. Waar doe je boodschappen?

Als ik boodschappen doe ga ik of naar de Jumbo of naar de Albert Heijn.

13. Heb je ooit medicijnen geslikt om eerder in slaap te vallen?

Ja, toen ik een tijdje achterelkaar niet makkelijk in slaap kon vallen en dan de volgende dag wel vroeg op moest staan.

14. Hoeveel broers en zussen heb je?

Ik heb een oudere broer van 20, een jonger zusje van 15 en een jonger broertje van 13 jaar.

Bestand_001 (1)

15. Heb je een computer of laptop?

Ik heb een laptop, namelijk de HP Chromebook 14, die ik gelijk gekocht had nadat ik mijn allereerste loonbrieven ooit had gekregen.

16. Hoe oud wordt je op je volgende verjaardag?

18! En dat is over 11 nachtjes. 😛

17. Draag je een bril of lenzen?

Toen ik in groep 6 zat moest ik een bril en nu ben ik al 6 jaar lang lenzendrager. Toen ik naar de middelbare school ging ben ik namelijk geswitcht naar lenzen.

18. Verf je je haar?

Ik heb laatst wat plukjes blonder laten maken. Daarvoor heb ik het een aantal keren zelf geprobeerd maar zonder veel succes.

19. Wat ben je van plan vandaag te gaan doen?

Eerst zal ik deze vragen beantwoorden, daarna ga ik avondeten (Het is alweer avond) en daarna moet ik van mezelf mijn boek voor Nederlands verder lezen, maar misschien ga ik nog wel iets anders doen. Daarna zal de dag al wel weer voorbij zijn.

20. Wanneer heb je voor het laatst gehuild?

Ik denk dat dat was bij de film In Your Eyes. Of misschien bij een andere film. Ik kan bij bijna elke film huilen.

21. Wat is je favoriete pizzabeleg?

Dat ligt er net aan waar ik zin in heb. Soms heb ik zin in hawaii, soms iets met groenten, soms iets met kip…

22. Eet je liever een hamburger of een cheeseburger?

Cheeseburger. Kaas op je hamburger maakt het gewoon ineens 10 keer lekkerder.

23. Heb je wel eens een nacht doorgehaald?

Ja, best vaak denk ik. Vooral vroeger won ik altijd het wedstrijdje wie het langst wakker kon blijven met slaapfeestjes. Ook haalde ik wel eens nachten door als ik in de nacht reisde of ’s morgens vroeg zou gaan reizen.

24. Wat is de kleur van je ogen?

Blauw.

Bestand_000 (9) - Edited

25. Kan je het verschil proeven tussen Pepsi en Coca Cola?

Ja, ik denk wel dat ik dat kan. Coca cola vind ik over het algemeen altijd iets zoeter of iets milder proeven dan andere cola’s en in Pepsi vind ik iets te veel prik zitten. (Maar ik drink niet vaak Pepsi, dus misschien dat mijn mening niet klopt)

Geef een reactie

