UPDATE: Vakantiewerk & Geboekt!

Vanaf nu wordt het echt. Ik heb mijn gegevens doorgegeven en op ‘nu boeken’ geklikt. Dames en heren, zolang ik slaag voor mijn examens vertrek ik 5 oktober naar Australië! Ja, het is echt. Eerlijk gezegd kan ik me het nog niet goed beseffen dat ik dan 5 oktober echt met mijn backpackje op Schiphol sta om naar de andere kant van de wereld toe te reizen. Wel besef ik me dat ik vanaf nu echt flink aan de bak moet om te sparen en om me goed voor te bereiden: Het kopen van een backpack, afsluiten van verzekeringen, aanvragen van een werkvisum…

Maar dit is nog niet alles. Zoals ik in een eerdere blogpost al vaag gezegd had, wilde ik ook vakantiewerk gaan doen. Toen ik op Facebook en bericht zag van een Belgische camping heb ik daar gelijk voor gesolliciteerd en ben ik uitgenodigd voor een gesprek. Twee weken geleden hoorde ik dat ik aangenomen ben! Begin juli zal ik gaan beginnen aan mijn eerste avontuur. Dan zal ik in de Belgische Ardennen aan de slag gaan als receptioniste, waar ik net als mijn reis naar Australië super veel zin in heb.

Voor hoever ik kan probeer ik in de tussentijd nog wat blogposts te posten over mijn voorbereidingen en de updates van mijn plannen, maar ook zal ik proberen deze blog wat meer tot een blog te maken met mijn eigen tips, visies en verhalen, want ook dat is een reden waarom ik deze blog begonnen ben. In ieder geval heb ik nog genoeg plannen voor mijn eigen stukje internet.

e3b7ce1d9ae48b368618c75f93943869

Tot de volgende blogpost!

Liefs,

Marissa

 

 

 

One thought on “UPDATE: Vakantiewerk & Geboekt!

Geef een reactie

